u2_logo es.sk_logo
Counter-Strike: Global Offensive - Pravidla Ligy

Základní ustanovení

Tresty odečtením bodů

Důvod Počet bodů
Cheating
-100b
Nadávky / nevhodné jméno
-5b
Nedodání dema
-20b
Nedodání IP
-10b
Nedostavení na zápas
-10b
Nepovolený host
-20b
Nesmyslný protest
-5b
Nesmyslný screen či externí odkaz u zápasu
-5b
Ovládání serveru
-5b
Podvod ligy
-20b
Status BANNED/ZÁKAZ
-20b
Vulgární a nevhodné názvy/popisy
-20 až -50b
Zakázané modely
-10b
Žádost využita k jiným učelům
-2b

Tresty odečtením kol

Důvod
Počet kol
Bugování map
-3 kola
Nakupování AIM, AWP
-3 kola
Neposkytnutí pauzy/nepovolená pauza
-3 kola
Použití AWP na AIM mapě
-3 kola
Použití jiné než základní zbraně na AWP mapě
-3 kola
SpawnKill
-3 kola

Tresty kontumací

Důvod
Cheating
Kick ze serveru (ponechaný výsledek)
Left ze zápasu (ponechaný výsledek)
Nakupování AIM, AWP
Nepovolený host
Respawn
Status BANNED/ZÁKAZ

Slovo na začátek

  • - Každý registrovaný uživatel je povinen dodržovat pravidla níže sepsaná.
  • - Každý registrovaný uživatel je povinen dodržovat morální a etické kodexy.
  • - Každý registrovaný uživatel je povinen respektovat jakékoli rozhodnutí administrátora (dále jen admin).
  • - Shifters.eu si vyhrazuje právo změnit jakékoli z níže uvedených pravidel, a to i v průběhu ligy, s tím, že o všech změnách v pravidlech bude každý uživatel informován prostřednictvím novinky. Neznalost pravidel nikoho neomlouvá.
  • - Respektujte adminy a oni budou respektovat Vás.
  • - Podávejte přesně definované protesty. Ušetříte tím práci adminům a urychlíte proces řešení protestů.
  • - PRAVIDLA JSOU PRO VŠECHNY STEJNÁ!

Čtěte také: Pravidla webu
Turnajová pravidla
Pravidla public serverů

Obsah pravidel

  1. #0. Základní ustanovení
  2. #1. Pravidla pro postup do PlayOff
  3. #2. Základní pravidla lig. zápasů
  4. #3. Servery
  5. #4. Průběh zápasu
  6. #5. Dema
  7. #6. Přerušení hry v průběhu live
  8. #7. Kick/left ze serveru
  9. #8. Mapy
  10. #9. Bugování
  11. #10. Modely (Skiny)
  12. #11. Žádosti, protesty, média
  13. #12. Hosting v zápase
  14. #13. Cheating

#1 Pravidla pro postup do PlayOff

1.1 - Klan (popř. hráč), který bude v průběhu sezóny potrestán 4x a více za urážky či nevhodné chování, nebude mít možnost zúčastnit se PlayOff.
1.2 - Klan (popř. hráč), který v průběhu sezóny 4x a více nedodá demo, nebude mít možnost zúčastnit se PlayOff.
1.3 - Klan, který bude v průběhu sezóny potrestán za cheating, nebude mít možnost zúčastnit se PlayOff.
1.4 - Klan, kterému bude v průběhu sezóny odečteno více bodů, než bude mít odehraných zápasů (např. -15 bodů/10 zápasů), nebude mít možnost zúčastnit se PlayOff.
1.5 - Aby hráč mohl odehrát PlayOff a měl nárok na ocenění, musí mít za daný klan odehraných alespoň 10 ligových zápasů.
1.6 - Až do odvolání je Anti-Cheat v lize i turnajích nepovinný.

#2 Základní pravidla ligových zápasů

2.1 - V případě situace, kdy po přijetí výzvy (hledání soupeře) zjistíte, že nemůžete zápas odehrát, musíte nejpozději do 10 minut od času zápasu do komentáře napsat důvod, kvůli kterému chcete zápas smazat. V případě, že tak neučiníte, budete potrestáni.
2.2 - Klan, který obstaral server, je povinen dodat ip a pw (od funkčního serveru pro oba týmy) nejpozději do 10 minut od času zápasu. Klan, který čeká na IP, je povinen dostavit se na server nejpozději do 15 minut od dodání IP a PW.
2.3 - V případě nedostavení na server musí být jako důkaz uploadnut screenshot statusu a screenshot ze hry s tabulkou skóre a vypsaným thetime v chatu.
2.4 - Za nedodání ip nebo nedostavení na zápas bez udání pádného důvodu následuje trest odečtením bodů a smazání zápasu. Závažnost důvodu posoudí admin.
2.5 - V průběhu zápasu (LIVE) mají hráči zakázáno mít nebo si měnit nick, který jakkoli pobuzuje či uráží soupeře a nebo je v rozporu s pravidly. Při prokázání takového nicku s urážlivým podtextem (screenshotem tabulky s thetime vypsaným v chatu) bude udělen trest klanu a podle uvážení admina osobní trest proviněného hráče.
2.6 - Během zápasu je zakázáno používat say pro spam nebo urážení soupeře. v případě, že se takový say prokáže (screenshot tabulky s thetime vypsaným v chatu), bude klan potrestán odečtením bodů. Pokud budou nadávky hodně vulgární (např. nadávání do rodiny či rasistické poznámky), může být udělen ban. Rozhodnutí, zdali se jedná o nepovolený say, závisí na adminovi.
2.7 - Každý team je povinný dělat screenshoty STATUS a GG. V případě, že u zápasu chybí jeden z těchto screenů, bude zápas smazán. Povinností obou klanů je dodat screenshoty do 24h od začátku zápasu (tyto screenshoty nesmí být nijak upravovány, jinak jsou považovány za neplatné). Poté už bude zápas nenávratně smazán i když klan screenshoty dodá. Za každý screenshot či externí odkaz, který se nevztahuje k zápasu, může být udělen trest (dle uvážení admina) odečtením bodů klanu, který screenshot či externí odkaz přidal.
2.8 - Hraje se systémem MR15.
2.9 - Hráč se statusem ZÁKAZ nebo BANNED na Shifters.eu nesmí nastoupit k žádnému zápasu (tedy nesmí ani hostovat) na Shifters.eu, i kdyby byl zabanován za sebemenší hloupost. Pokud se tak stane, zápas bude zkontumován a proviněný klan bude potrestán odečtením bodů.
2.10 - Po každém napojení na server je hráč povinen  natáčet demo.
2.11 - Pokud kterýkoli člen admin teamu zjistí, že některý klan potvrzuje falešné zápasy za účelem získání bodů, bude daný klan potrestán odečtením bodů za každý takový zápas a hráčům, kteří se na podvodu ligy podíleli, udělen ban v délce až 7 dnů.
2.12 - Každý klan je povinen zadat výsledek, který je na dodaných screenshotech, a ten také potvrdit. Při porušení tohoto pravidla může být klan potrestán odečtením bodů.
2.13 - Každý CR (zakladatel klanu) zodpovídá za vlastní klan, proto by měl zvážit, komu dá CL (clan leader - hráč s těmito právy může např. vyzvat jiný klan nebo podávat protesty). Pokud se hráč v klanu proviní např. podáváním nesmyslných či pravidla porušujících protestů, budou potrestáni jak hráč, který se provinil, tak CR.
2.14 - Po 24 hodinách je možné si zápas potvrdit samostatně, případně pokud budou dodány screenshoty a zadán výsledek, bude potvrzen systémem automaticky.
2.15 - Pokud nebudou dodány screeenshoty a nebude zadán výsledek, systém smaže zápas automaticky.
2.16 - Hráči, kteří jsou v době zápasu platnými hráči klanu, mohou kdykoli nastoupit do zápasu (tedy mohou vystřídat jiného hráče), pokud nepřesáhnou množství povolených hráčů v dané lize.
2.17 - Pokud nějaký klan bude mít zápas (přijme zápas/výzvu soupeře či bude přijat soupeřem) a ihned zadá hledání nového soupeře (či přijme hledajícího), budou všichni hráči klanu potrestáni zákazem hraní ligových zápasů i turnajů na dobu 7 dní. Při opakování se bude trest zvyšovat. Výjimkou jsou situace, kdy dojde k přijetí 2 zápasů ve stejnou chvíli.
2.18 - Při řešení zápasu platí pravidlo většího prohřešku (seznam od nejvyššího po nejnižší):
1) cheating
2) status BANNED/ZÁKAZ
3) nepovolený host
4) nedodání dema
8) respawn
2.19 - Pokud nastane sporná situace, admin má plné právo rozhodnout podle svého uvážení.
2.20 - Pokud bude účet zabanován za MU (Multiúčet), bude zápas vyřešen jako by byl daný účet zabanován před zápasem (a to i kdyby se na to přišlo až po zápase). Zároveň platí pravidlo 11.17 (doba platných protestů).

#3 Servery

3.1 - V případě odmítnutí serveru musí klan, který server odmítl, dodat náhradní. Pokud tak neučiní, musí zápas odehrát na serveru, který byl dodán. Pokud klan, který server odmítl, dodá server, který se nebude líbit klanu, který měl server obstarat, zápas bude smazán.
3.2 - Na špatně nastavený server si můžete stěžovat pouze před LIVE. Warmup slouží k vyzkoušení si serveru. V průběhu LIVE už není možná výměna serveru (neplatí v případě, že se na tomto kroku shodnou obě strany).
3.3 - V případě spadnutí serveru musí jeden z klanů dodat server náhradní. Pokud tak neučiní, bude zápas smazán. Po napojení na nový server se hraje systémem MR5 s tím, že skóre zůstává stejné, jako bylo při spadnutí serveru. Jako důkaz, že server spadnul, stačí vyfotit tabulku s červeným výpisem v pravém horním rohu (Connection Problem).
3.4 - Klan, který obstaral server, je povinen server ovládat a kickovat hráče, kteří nehrají ani za jeden klan. V případě, že takový hráč poškodí soupeře (např. že zabije nebo nahituje hráče), musí klan, který má server na starost, soupeři darovat jedno kolo (např. tím, že si dají kill do konzole).
3.5 - Pokud klan, který server neobstaral, bude ovládat server takovým způsobem, že znepříjemní hru soupeři (opakovaný restart při rozehře a podobně), bude mu udělen trest odečtením bodů.
3.6 - Pokud je na serveru nastavena spawn ochrana, může trvat nejdéle 3 sekundy.
3.7 - Nastavení serveru: Ke stažení ZDE

#4 Průběh zápasu

LADDER/CLANBASE
KNIFE ROUND
LIVE
AIM/AWP
KNIFE ROUND
LIVE

4.1 - Před každou výše uvedenou částí zápasu se klan, který server ovládá, musí soupeře zeptat, zda je připraven (rdy = ready – připraven na následující dění).
4.2 - K zahájení a dohrání zápasu musí být na serveru určitý počet hráčů:
5on5 - k zahájení 4, k dohrání 3
4on4 - k zahájení 3, k dohrání 2
3on3 - k zahájení 3, k dohrání 2
2on2 - k zahájení 2, k dohrání 1
1on1 - k zahájení 1, k dohrání 1
KNIFE ROUND
4.3 - Při knife roundu je zakázáno použít jinou zbraň, než knife (nůž). V případě hitnutí soupeře jinou zbraní, než knifem, se knife round kontumuje ve prospěch hitnutého klanu.
4.4 - Chodí se na jedno předem určené místo a je zakázáno naběhnout soupeřům do zad (např. v de_inferno se zvolí střed a jeden hráč oběhne přes banán druhému klanu do zad). v případě porušení bude knife round zkontumován ve prospěch "poškozeného" klanu.
4.5 - V případě, že jeden klan bude utíkat déle jak 30 sec, bude knife round automaticky zkontumován v jeho neprospěch.

#5 Dema

IE DEMA
5.1 - Každý hráč je povinný točit demo od začátku LIVE. V případě, že výjměčně zapomene natáčet od začátku, může (ale nemusí) být admin shovívavý a maximálně 3 kola odpustit. Pokud hráč ani 4. kolo netočí, je demo bráno jako nedodané. Pokud se prokáže, že hráč netočil první 3 kola úmyslně, bere se demo automaticky jako nedodané.
5.2 - Každý hráč je povinný demo uchovat pět dní od odehrání zápasu z důvodu možné pozdější potřeby (důkazní materiál). Při nedodání dema v této lhůtě budou klan i daný hráč potrestáni.

HLTV
5.3 - Každý klan má právo napojit HLTV. Žádost se podává v komentáři zápasu. Dodání HLTV dema není povinné.

#6 Přerušení hry v průběhu live

PAUZA
6.1 - Každý klan má právo na jednu pauzu (při GH může být i hraná) v délce maximálně 5 minut.
6.2 - O pauzu lze zažádat až po 3. kole (tzn. ve 4. lze zažádat a nejdříve v 5. může být umožněna pauza).
6.3 - Aby žádost o pauzu byla platná, musí být podána ve freeze time (u aim/awp na začátku kola) a musí být jasně vidět, že se jedná o pauzu (tedy např. výraz "next pauza"). Doporučujeme vypsat thetime a udělat screenshot s tabulkou jako důkaz, že jste zažádali o pauzu. Klan, který obstaral server, je povinen poskytnout pauzu následující kolo ve freeze time (u aim/awp na začátku kola). Pokud tak neučiní, odečtou se po zápase klanu 3 kola (musí být dodán adekvátní důkaz o neposkytnutí pauzy - např. demo s vypsaným časem nebo screenshot tabulky s thetime).
6.4 - Unpause může být až po pěti minutách od začátku pauzy nebo po ověření, zda je soupeř ready. Pokud enemy dá unpause bez dotázání, zda je soupeř ready, a neuběhlo ještě 5 minut od začátku pauzy, odečtou se klanu, který dal unpause, na konci zápasu 3 kola.
6.5 - V případě, že na serveru nejde pauza, musí klan, který obstaral server, při dodání ip do komentáře oznámit tuto skutečnost druhému klanu. Pokud se to soupeři nebude líbit, je povinen dodat server s pauzou.
6.6 - V případě nepovolené pauzy budou klanu, který dal pauzu, odečteny po zápase 3 kola.

RESTART
6.7 - Pokud dojde v průběhu hry k nechtěnemu restartu, nastaví se startmoney na $5000 a zápas se dohraje od výsledku před restartem.
6.8 - Pokud dojde k úmyslnému restartu, bude zápas zkontumován s ponechaným výsledkem v neprospěch klanu, který dal restart.
6.9 - Pokud dojde k restartu a nebude jasné, který klan server restartoval, bude zápas smazán.

#7 Kick/left ze serveru

7.1 - Za kicknutí soupeřem ze serveru v průběhu zápasu je kontumace. Aby byla kontumace uznána, musí být dodány screenshoty statusu a konzole, kdy a kým byl hráč kicknut (kicked by ...).
7.2 - V případě, že soupeř kickne 1 hráče omylem, bude zápas zkontumován, ale zachová se skóre (budete-li kicknuti za stavu 2:10 pro enemy, bude výsledek 16:10 pro vás). Pokud soupeř kickne 2 hráče (nebo 2x stejného), bude zápas zkontumován a skóre nebude zachováno.
7.3 - V případě, že se soupeř odpojí (leftne) ze zápasu, musí být uploadnutý status ze začátku zápasu, tabulka skóre s thetime vypsaným v chatu a screenshot konzole v momentě, kdy soupeř leftl (většinou se tam vypíše nick hráče a za ním „dropped" a "left the game“). V takovém případě bude výsledek ponechám a vítězem zápasu se stane klan, který neleftl (odejde-li soupeř za stavu 15:10 pro vás, bude výsledek 16:10, bude-li však stav 15:10 pro soupeře, bude výsledek 15:15). Klan, který leftne zápas, nemá nárok na podání žádosti ani protestu. Pokud budou některé screeny chybět, bude zápas smazán.
7.4 - Admin může kdykoli smazat zápas nebo změnit jeho výsledek, když bude mít pocit, že kicknutí/odpojení bylo sporné (např. na server se napojil jiný hráč, který kickoval), nebo není dostatek důkazů o tom, jaké bylo skóre.

#8 Mapy

1on1, 2on2 AIM
aim_map
aim_deagle_hangar
aim_map2_go
aim_bang
aim_ancients_go
aim_map2_go
aim_icemap
aim_redline
8.1 - Je zakázáno používat AWP/SCOUT. Za každé použití se po zápase odečtou 3 kola.
8.2 - Je zakázáno hitovat soupeře ihned po startu kola (SpawnKill - dále jen SK). Pokud budou dodané adekvátní důkazy o SK (demo s časem hitu, popř. SK), odečtou se proviněnému klanu po zápase 3 kola za každé takové provinění.
8.3 - Musí být nastavený příkaz mp_freezetime 0.
8.4 - Je zakázáno nakupovat (zbraně, vesty, granáty, náboje, ...). Při nakoupení musíte tuto věc okamživě zahodit. Při použití nakoupené věci je proviněný klan potrestán odečtením 3 kol z konečného výsledku. Při opakování (2x a více) je zápas zkontumován.

1on1, 2on2 AWP
aim_city
awp_pocu_awp
awp_odin
awp_india_go
awp_imbarena
awpcup_map1
awpcup_map2
8.5 - Je zákázáno používat jakoukoli jinou zbraň, než AWP, KNIFE nebo zbraně, které dostanete na spawnu (většinou usp a glock).
8.6 - Je zakázáno hitovat soupeře ihned po startu kola. Pokud budou dodané adekvátní důkazy o SK (demo s časem hitu, popř. SK), odečtou se proviněnému klanu po zápase 3 kola za každé takové provinění.
8.7 - Musí být nastavený příkaz mp_freezetime 0.
8.8 - Je zakázáno nakupovat (zbraně, vesty, granáty, náboje, ...). Při nakoupení musíte tuto věc okamživě zahodit. Při použití nakoupené věci je proviněný klan potrestán odečtením 3 kol z konečného výsledku. Při opakování (2x a více) je zápas zkontumován.

8.9 - Je povoleno používat AWP (na rozdíl od AIM ligy).
8.10 - Je zakázáno hitovat soupeře ihned po startu kola. Pokud budou dodané adekvátní důkazy o SK (demo s časem hitu, popř. SK), odečtou se proviněnému klanu po zápase 3 kola za každé takové provinění.
8.11 - Musí být nastavený příkaz mp_freezetime 0.
8.12 - Je zakázáno nakupovat (zbraně, vesty, granáty, náboje, ...). Při nakoupení musíte tuto věc okamživě zahodit. Při použití nakoupené věci je proviněný klan potrestán odečtením 3 kol z konečného výsledku. Při opakování (2x a více) je zápas zkontumován.

2on2, 5on5 CLANBASE
de_aztec_se
de_dust2_se
de_inferno_se
de_nuke_se
de_train_se
de_mill_ce
de_season
de_cache
8.13 - Musí být nastaven příkaz mp_freezetime 12.

ZMĚNA MAPY
8.16 - Je možné odehrát jinou mapu, než je uvedena v detailu zápasu. Pro uznání změny musí být některý z těchto důkazů:
8.17 - Mapy ke stažení ZDE
1) screenshot s thetime a tabulkou skóre, kde je jasně vidět, že soupeř souhlasí se změnou mapy (konzole neplatná)
2) demo s časem, kde je vidět, že soupeř povolil změnu mapy
3) souhlas v komentáři u zápasu

#9 Bugování

BUGOVÁNÍ
9.1 - Za bugování map je trest odečtením kol po zápase. Body se odečítají za každý provedený a následně prokázaný bug.
9.2 - Zákaz zneškodňování bomby bez defaultního zvuku (např. pomocí bliknutí světla). Trest je stejný, jako za bugování mapy (odečtení 5 kol po zápase).
9.3 - Pokud bude hráč zabit a respawne se 2x v jednom kole, bude zápas zkontumován v neprospěch jeho klanu.

#10 Modely (Skiny)

10.1 - Povolené jsou změny HUDu, menu atd. Zakázané je použití jiných skinů postav, zbraní, přidání crossu k zbraním, které cross nemají, a podobným vymoženostem. Za porušení tohoto pravidla následuje trest odečtením bodú.
10.2 - Povolené modely postav jsou POUZE originál modely.

#11 Žádosti, protesty, média

11.1 - Žádosti slouží k vyžádání dema od soupeře. Pokud žádost využijete k něčemu jinému, budete potrestáni odečtením bodů.
11.2 - Pro podání platné žádosti musíte odehrát zápas až do konce. Pokud tak neučiníte a přesto podáte žádost, bude neplatná. Dále pro podání platné žádosti musí být uploadnuty nejdříve 3 screenshoty (STATUS, GH a GG). Teprve pak lze podat platnou žádost o demo. V opačném pořadí (nejdřív žádost a potom screenshoty) bude žádost neplatná a soupeř nemusí nic dodávat.
11.3 - Počty dem a  v jednotlivých ligách, o které můžete zažádat:
5on5 - možnost vyptání 3 dem
4on4 - možnost vyptání 2 dem
3on3 - možnost vyptání 2 dem
2on2 - možnost vyptání 2 dem
1on1 - možnost vyptání 1 dema

- Pokud požádáte o média od 3 hráčů a 1 z nich v zápase nehrál, žádost se bude považovat za platnou a 2 hrající hráči jsou povinni dodat média.
- Hráč, který se v průběhu hry odpojil a znovu připojil, je povinen na žádost dodat všechna požadovaná média ze zápasu (tedy pokud se odpojil jednou, musí dodat 2 dema. ).

11.4 - Platná žádost lze podat maximálně 2 hodiny od uploadnutí posledního z tří hlavních screenshotů (Status, GH, GG). V případě podání žádosti po této době bude žádost neplatná.
11.5 - Hráč je povinen dodat demo (dále jen média) do 48 hodin od podání platné žádosti.
Klan A porazí klan B
- Pokud klan A nedodá požadovaná média, bude zápas smazán a klan A potrestán odečtením bodů.
- Pokud klan B nedodá požadovaná média, výsledek zápasu zůstává a klan B bude potrestán odečtením bodů.
- Pokud ani jeden z klanů nedodá požadovaná média, bude zápas smazán a oba klany budou potrestány odečtením bodů.
Klan A remizuje s klanem B
- Pokud klan A nedodá požadovaná média a získá více bodů než klan B, bude zápas smazán a klan A potrestán odečtením bodů.
- Pokud klan A nedodá požadovaná média a získá stejný nebo menší počet bodů než klan B, výsledek zápasu zůstává a klan A bude potrestán odečtením bodů.
- Pokud ani jeden z klanů nedodá požadovaná média, bude zápas smazán a oba klany budou potrestány odečtením bodů.

11.6 - Média musí být dodány v externích odkazech. Pokud budou v komentáři zápasu, budou se brát jako nedodaná.
11.7 - Pokud budou média dodána v externím odkazu, ve kterém bude chyba (např. bude přebývat pomlčka: "http://www.shift-ers.eu/..."), bude odkaz uznán v případě, že bude odkaz upraven a znovu dodán funkční.
11.8 - Dodané demo musí být komprimováno (uloženo v .rar, .zip, ...), jinak bude považováno za nedodané.
11.9 - Povolené hostingy (servery, kam můžete svá média uploadovat):
SENDSPACE.COM
LETECKAPOSTA.CZ
ULOZ.TO
UPNITO.SK

- o uznání uploadnutí na jiný server bude rozhodovat admin.

11.10 - Protesty slouží k podání "druhé žádosti" či nesouhlasu k něčemu, co se zápasu týče.
11.11 - Protest musí být srozumitelný, pokud možno krátký a bez vulgárních výrazů. Pokud jedna z těchto věcí bude porušena, je pravděpodobné, že protest bude vyřešen jako nesmyslný.
11.12 - Za úmyslné podávání nesmyslných protestů dostane příslušný klan trest za každý takový protest.
11.13 - Pokud hráč dodá k demu nesmyslné časy (např. čas 6:57 k demu, které začíná od času 12:34), dostane automaticky ban na 7 dní za zdržování adminů. V případě nesmyslných protestů u ligových zápasů bude hráč potrestán blokací na podávání protestů po dobu 7 dnů.
11.14 - Pokud hráč dodá fake média (např. demo z jiného zápasu apod.), bude to považováno za podvod ligy. Takový hráč bude potrestán banem na dobu 7 dnů.
11.15 - Hlavní ligový CheatHunter má právo v případě potřeby (Podezření z cheatingu), si od jakéhokoli hráče vyžádat IE demo ze zápasu, a to i v případě, že v zápase byla podaná neplatná žádost či nebyla podaná vůbec. z tohoto důvodu jsou hráči povinni uchovávat demo jestě následujících pět dní po zápase. V případě, že Hlavní ligový CheatHunter si vyžádá demo (přes pm nebo jinak), musí daný hráč demo dodat do 48 hodin. Pokud tak neučiní, bude zabanován na jeden měsíc za nedodání svého dema a možné zakrývání cheatingu. V žádném případě nebude brán ohled na to, že jste demo omylem smazali nebo podobně.
11.16 - Pokud nebudete spokojeni s vyjádřením admina, můžete podat protest "Špatné vyjádření ligového admina". Do popisu uvedete, s čím nejste spokojeni, a hlavní admin se na to podívá.
11.17 - Bude-li podán protest po více jak 7 dnech od času odehrání zápasu, může admin tento protest vyřešit jako nesmyslný. Každý hráč si má vše hlídat (např. hostingy po nějaké době mažou soubory -> nedodání médií).

#12 Hosting v zápase

12.1 - Pro podání platné žádosti o hosta slouží u zápasu možnost "Podat žádost o hosta". V případě, že host bude povolen v komentáři zápasu nebo na serveru, bude host automaticky brán jako nepovolený.
12.2 - Zápas nemůže začít, dokud není žádost o hosta POVOLENA nebo ZAMÍTNUTA.
12.3 - Pokud hráč vstoupí do klanu až po přijetí výzvy (jednoduše poté, co už je zápas domluven), nebere se jako hráč klanu, ale jako host. Hrát můžou jen ti, kteří byli v době přijetí výzvy v klanu, nebo ti, kteří jsou povoleni jako hosté.
12.4 - Steam hráči jsou povinni hrát na serveru pod stejným SteamID, jako mají vyplněné na webu (na omylem špatně vyplněné SteamID nebude brán ohled). Pokud tak neučiní, budou považováni za hosty.
12.5 - Za nepovolený hosting v zápase je kontumace a trest odečtením bodů.
12.6 - Hostovat mohou pouze ti hráči, kteří jsou registrováni na portálu SHIFTERS.eu.
12.7 - Hostovat mohou pouze ti hráči, kteří mají ve svém profilu vyplněné steamID (nonsteam hráči tedy nesmí hostovat).

#13 Cheating

13.1 - V případě podezření z cheatingu podejte protest. Typ protestu bude "Podezření z Cheatingu" a do popisu protestu napište jméno hráče, o kterého se jedná (např. hráč univerzal_nick STEAM_x:x:xxxxxxxx). Dále bude popis obsahovat vypsané časy z dema a také popis, co se vám na té situaci nezdá (např. 12:45:35 - kouká přes zeď přímo na hráče, 12:48:15 - zbraň mu přeskočila najednou na jiného hráče). Pokud CHH nepochopí, co přesně má dělat (např. neurčíte demo nebo hráče), zamítne váš protest a vy jej budete muset podat znova a srozumitelněji. Protesty typu "koukněte na demo hráče univerzal_nick, má cheaty" budou automaticky zamítnuty.
13.2 - Jestliže nebudete spokojeni s rozhodnutím CHH, podejte protest. Typ protestu bude "Stížnost na CHH" a v popisu uvedete, že žádáte o překontrolování. v takovém případě se na demo koukne někdo jiný. V žádném případě ale nemáte právo jakkoli zpochybňovat či urážet práci CheatHunterů. Pokud tomu tak bude, můžete obdržet až několikadenní ban za "chytré řeči".
13.3 - Jako cheating se považují všechny typy wallhacků, aimboty, děrovací zvuky, no flash, no smog, no spread, no recoil apod. až po obyčejné skripty na bhop a crosshairy (i modely s crosshairem u zbraní, kde normálně není) apod. Všechny cheatingy budou trestány banem na 2 a více let, kontumací zápasu a odečtením bodů.
13.4 - Pokud budou hráči obhajovat a bránit svého spoluhráče obviněného z cheatingu, a v pozdější době se opravdu prokáže cheating, mohou dle uvážení admina dostat až několikadenní ban.
13.5 - Uživatel, který se opakovaně prohřeší z vážnějšího činu (např. 3x nedodání dema -> možné skrývání cheatingu), bude zabanován na dobu 3 měsíců.


Slovo závěrem

- Všechna pravidla jsou platná a vchází v platnost od okamžiku, kdy byli uživatelé informováni o jejich změně.
- Pokud máte nějaké návrhy na zlepšení pravidel, kontaktujte uživatele Majkyone.
- Všechna výše sepsaná pravidla podléhají autorským právům portálu SHIFTERS.eu.
Hledající Soupeře
Momentálně nikdo nehledá soupeře
Sponzor
Sázky na ligové zápasy
 › Hrající týmy
1
2
0
Není dostupný žádný zápas na sázky.
Dnešní turnaje
Nejsou dostupné žádné turnaje.
Anketa
Hrajete Poker?
Ano

Ne

Celkem hlasů: 118Komentářů: 0
Shoutbox
slt 22:56
kkti
slt 22:56
_&*?_i
neon 12:40
8)
ono 12:36
pič.us
ono 12:35
findus %##^?
ono bobula sucha obluda
ono 12:31
@ stinx [13:44]: predáva nudes cez pokec
kov1 21:40
Zdarec hošiiii. po 10 letech jsem se lognul :D